subota, 10. prosinca 2016.

Moj najdraži film

Brzi i žestoki 3: Tokio drift je američki akcijski film redatelja Justina Lina iz 2006. godine i treći film iz serijala. Film je sniman na lokacijama u Tokiju i Los Angelesu. Glavni glumci su:  Lucas Black, Sung Kang, Nathalie Kelley i Bow Wow. Srednjoškolac Sean Boswell (Lucas Black)  utrkujući se doživio još jednu prometnu nezgodu pa ga je majka odlučila poslati k ocu. Dok je živio kod oca upoznao je  Nellu (Nathalie Kelley) i Afroamerikanca Twinkija (Bow Wow) koji ga je upoznao s drifting utrkama. Sean se uskoro doveo u sukob s Takashijem (Brian Tee),  više poznatim po imenu DK (Drift King), i zbog toga što je razgovarao s Neelom, njegovom curom DK izaziva Sean na utrku, prilikom čega je  Sean izgubio i uništio auto kojeg mu je posudio Takashijev poslovni parter. Sean se morao zaposlit kod Hana kako bi mu otplatio slupani auto te su postali prijatelji te ga je Han odlučio naučiti driftanje. Počela se razvijati ljubav između Seena i Neele te je Takashijev odlučio pretuči Seena i onda ga je Neela ostavila. Uskoro je došlo do utrke između Seena i Takashijeva gdje je i Takashijev poginuo. Novog Drift Kinga, Seana, pred kraj filma, izaziva na utrku Dominic Torreto (Vin Diesel).  Meni je to najdraži film jer mi je jako uzbudljiv i zanimljiv. Uzbudljiv mi je zato što se voze brzo s autima i zanimljiv jer ima zanimljivih djelova npr. zadnji dio kada je Seen izazvo Takashijeva na utrku. Također su mi i dobri prethodni i sljedeći djelovi toga filma.
OVDJE možete pogledati jedan dio filma.




























































Nema komentara:

Objavi komentar