subota, 3. prosinca 2016.

Hobiji

Trenutno nemam puno hobija zbog školskih obaveza, jer ne stignem ići na trening i učiti.  Prije sam trenirala ples i gimnastiku i išla sam na izviđače. Inače kada je sunčano i toplo vozim se biciklom i družim s prijateljima, ali sada to ne mogu. Kada ne moram učiti sam na Facebooku, Instagramu, YouTubeu i gledam što ostali objavljuju,  komentiraju... Na YouTubeu najdraže mi je gledati The lazy wave. Oni su zabavni i smiješni. Inače gledam i neke smiješne klipove ali rijetko. U zimsko slobodno vrijeme sam vani na snijegu sa sestrom i prijateljima ili sam u kući ma mobitelu i laptopu. Jedva čekam ljeto jer tada nemam nikakvih obaveza osim  kupati se u moru i zabaviti, jedini hobi tada mi je plaža i druženje s prijateljima.





Nema komentara:

Objavi komentar